22.11.2018

9 трендів SMM і контент-маркетингу в 2019-му

Головний чинник нових брендів – смартфони. Детальніше про те, на що варто звернути увагу маркетологам і компаніям – в матеріалі авторитетного онлайн-видання Search Engine Journal.

1. Facebook Live поступиться позиціями

Цього року цей формат вважався одним з найактуальніших для просування чи не всіх бізнесів. Нещодавно на платформі з’явився розділ Facebook Watch, що має свідчити про подальший розвиток відеоконтенту. Але днями представник найбільшої в світі конференції про соцмережі Social Media Examiner оголосив, що його компанія припиняє регулярні випуски Facebook Live. Причина? Уважне вивчення статистики показує, що вони не є достатньо ефективними. Чи значить це, що живі трансляції не актуальні взагалі? В жодному разі. Але треба тримати руку на пульсі та шукати нові підходи!

2. Вертикальне відео

Користувачі смартфонів 94% часу тримають їх в вертикальному положенні. В наступному році горизонтальні відео остаточно стануть аутсайдерами.

3. Відео 360°

Відео в форматі 360 ° дозволяє створювати у глядача ефект присутності всередині кадру, що сприяє формуванню почуття причетності і лояльності до бренду.

4. Фото 360°

Використовуйте цей формат не лише для зображень в постах. Завантажуйте фото 360° собі на обкладинки і створюйте інфографіку, яку можна крутити. Ваші підписники будуть в захваті!

5. Фото 3D

Так саме, як формат 360°, допоможе вам виділитися в загальній стрічці новин.

6. Доповнена реальність і лояльність аудиторії

Деякі поважні маркетологи називають епоху, в яку ми живемо, епохою “маркетингу камер”. Продовжуйте завойовувати серця тих, хто зможе стати амбасадорами вашого бренду в реальному житті. Заохочуйте їх користуватися вашою продукцією та демонструвати це в соцмережах. Це безумовно підвищує довіру до бренду.

7. Експансія Snapchat

Snapchat запрацює на всіх пристроях – не лише на телефонах, а й на ноутбуках і планшетах. Але чи стане ця соцмережа популярною у нас? Поки невідомо.

8. Голограми

Ви гадаєте, що прес-реліз помер? Ні – якщо він зроблений в форматі голограми, з якої ви ніби то персонально звертаєтеся до реципієнта. Створюйте голограми – і ви зможете бути водночас в кількох місцях одночасно!

9. Facebook Spaces

Платформа Facebook Spaces, в яку Марк Цукерберг, за чутками, вклав мільярд доларів, – це соціальна мережа у віртуальній реальності для власників шоломів Oculus Rift і HTC Vive. Засновник Facebook планує вже найближчим часом об’єднати в ній мільярд користувачів. І, звичайно, бренди, які прийдуть сюди першими, зможуть виграти.

Проте, це стосується і всіх інших нововведень в соцмережах. Слідкуйте за новинами і трендами, користуйтеся ними перші – і ви завжди будете в виграші!