03.12.2018

На що не варто марнувати час в соцмережах

Роблячи в соцмережах наступні речі, ви просто безглуздо витрачаєте свій дорогоцінний час і гроші.

Що не варто робити 1: Купувати підписчиків

Пропозиції купити підписчиків на сторінку або в групу — оптом і недорого — будуть переслідувати вас на кожному кроці в соцмережах. Не піддавайтеся! Екаунти ботів ніколи не перетворяться в живу аудиторію і не приведуть до вас справжніх клієнтів. Вони являють собою штучні сторінки, які створюються суто для кількості. Тобто, купуючи за 3 копійки 1000 підписчиків, ви не отримуєте нічого, крім цифри на лічильнику — а ні збільшення реальної аудиторії, ні тим більше зростання залученості та продажів. Більш того, використовуючи такі методи накрутки, ви ризикуєте потрапити під бан і взагалі позбутися своєї сторінки.

Що не варто робити 2: Створювати ботів

Якщо ви самі створюєте штучні екаунти, щоб лайкати і шейрити публікації на своїй сторінці, ви теж просто вбиваєте час, який можна було б витратити на набагато більш продуктивну діяльність. Наприклад, на селективне ручне залучення реальних підписчиків.

Що не варто робити 3: «Запозичувати» контент

Без привабливого контенту просування в соціальних мережах неможливе. Саме на нього підписуються люди. Саме він покликаний в позитивному світлі представляти вашу компанію. Але, намагаючись робити це за допомогою чужого контенту, ви можете отримати протилежний ефект. Здавалося б, це так просто і спокусливо: підглянути, що роблять конкуренти в сусідній соцмережі, і робити те ж саме. Але, роблячи таким чином, ви не зможете виділитися на ринку і підкреслити саме ваші переваги, апелювати саме до вашої аудиторії. Не кажучи вже про високий ризик попастися на крадіжці чужого і потрапити під санкції.

Що не варто робити 4: постити занадто часто

Думаєте, що, роблячи якнайбільше постів, ви підвищуєте шанси потрапити на очі вашої аудиторії? Нинішні алгоритми роботи соцмереж цінують не кількість, а якість. Більша частина контенту, який ви постите, взагалі не потрапляє в стрічки новин ваших підписчиків — тільки те, що, на думку соцмережі, є цінним. А це пости, котрі збирають максимум реакцій: лайків, шейрів, коментарів. Пости без них визначаються соцмережею, як нецікаві, і лише знижують в її очах рейтинг вашої сторінки в цілому. Причому, чим більше ви постите — якщо тільки кожен ваш пост не стає вірусним, — тим, насправді, гірше. Не кажучи вже про те, що якщо ви будете заспамлювати стрічки новин, від вас будуть просто відписуватися.

Що не варто робити 5: Спамити передплатників

У більшості соцмереж для бізнес-сторінок існує «запобіжник», який не дозволяє їм масово розсилати повідомлення людям. Але є способи обходу, і бренди нерідко намагаються цим користуватися: запрошувати підписчиків з особистих екаунтів, розсилати з них же спамерські повідомлення. Це практично ніколи не дає очікуваного ефекту — зате нерідко призводить до зворотного.

Що не варто робити 6: Сподіватися на те, що ваш контент буде мати успіх сам по собі

Це часта помилка новачків: сподіватися, що ось зараз ви опублікуєте геніальний пост, і до вас відразу прибіжить натовп підписчиків (які ще й одразу почнуть у вас щось купувати). Зазвичай цього не відбувається: ви робите класні пости місяць за місяцем, але очікуване чудо так і не настає. І ви приходите до абсолютно невірного висновку, що «соцмережі не працюють». Хоча приклад вашого конкурента підказує вам, що це не так …

Що ж робити?

– Запрошувати фахівців або самим вивчати, як працює SMM, і діяти за його законами: вивчати свою аудиторію, підбирати соцмережі саме під неї, розробляти стратегію, створювати контент-план, починати просувати сторінку тощо.

– Залучати на сторінку тільки реальних зацікавлених людей. Це займе чимало часу і на це потрібний рекламний бюджет, але, якщо робити все правильно, гарантовано дасть результати.

– Працювати над якістю вашого контенту і не забувати про його просування.

– Не шукати обхідних шляхів, а використовувати офіційні рекламні інструменти.

І вам SMM обов’язково запрацює!