Він попереду всієї планети не лише в освоєнні космосу і втіленні в реальність найфантастичніших винаходів. Він ще й зірка соцмереж, здебільшого Твітеру. Ні, Ілон Маск не використовує в своїх постах класичні інструменти для приваблення уваги: конкурси, гівевеї тощо. Замість цього в нього є власні методи, і ось деякі з них.

1. Дивуйте!

Маск не стільки регулярно, скільки стабільно постить щось неочікуване. Це може бути пост про прихильність до аніме. Чи оголошення про створення ресурсу, який вимірюватиме брехню ЗМІ і називатиметься Pravda. Або твіт про роботу над створенням кібер-дракону. Звичайно, кожне таке повідомлення викликає шквал коментів і перепостів, а також потрапляє в стрічки новин.   

2. Вражайте!

Коли йдеться про просування своїх бізнесів, варто відкинути будь-яку скромність. Маск так і робить, не соромлячись розповідати про досягнення власних компаній, від Tesla до SpaceX, в найсхвальніших термінах. Наприклад, він настільки впевнений в успіху своєї програми з пілотованих польотів на Марс, що не виключає, що й сам відправиться на Червону планету. Принаймні, з вірогідністю в 70%, як він заявив в одному з постів.

3. Інтригуйте!

Іноді він видає просто чудернацькі фрази, наприклад, “Завтрашній день принесе лемура”. Фанати одразу почали ділитися здогадками, що це може означати. Пост викликав десятки тисяч лайків і репостів. Але на те вона й інтрига: продовження не було. 

4. Жартуйте!

Попит на гарний гумор є завжди. Але вміння жартувати дано не всім. Маск це вміє. Якось він навіть провів в своєму Твіттері гумористичне опитування. “Ви хочете, щоб в соцмережах була іронія?” – запитав він, запропонувавши обрати відповідь серед таких варіантів:

  • Ні, вона в мене вже є.
  • Я Браян, і моя дружина теж.
  • Ніхто не очікує на іронію.
  • Майкл Джексон.

5. Закликайте до дії!

Ілон Маск розуміється на UGC – контенті, згенерованому користувачами. І добре знає, що банальні конкурси більше на працюють. А ось якщо запропонувати, наприклад, скидувати “чорні” меми, можна спіймати справжній хайп. Щоправда, закликавши своїх підписників до такої дії, Маск не очікував, що стільки мемів буде з ним самим, і що деякі з них будуть вже занадто брутальні. В цьому випадку йому навіть довелося запросити пощади: “Я просив чорні, а не найчорніші”!

6. Надихайте!

Одна з головних причин популярності Маска в соцмережах – він надихає. Постійно повторює і показує, що ми можемо все. Що навіть неможливе – можливо. Він озвучує якісь фантастичні плани – а потім інформує про втілення їх в життя. І багато хто отримує від цього не тільки натхнення, а й сили для наслідування!

7. Будьте простішими!

Ілон Маск не ховається за своїми брендами. І не робить “персональний бренд” з самого себе. Цим він і підкуповує – своєю простотою і “близькістю до народу”. Він розповідає не лише про свої успіхи і грандіозні плани, а ще і про те, з чого починав, з якими труднощами стикався, як проходить його повсякденне життя. 

Будьте як Маск!… Хоча, можливо, щоб всі ці прості лайфхаки працювали, треба бути Маском?

SMM Stars Facebook, Google, Instagram, Twitter, Поради