Posted in Поради
27.05.2019

ТОП-5 порад, як створити пост, який продає

Питання, чи потрібно бізнесу вести сторінки в соцмережах, сьогодні риторичне (звісно, потрібно!). Проте як зробити так, щоб кожен крок відгукнувся максимальним результатом та не потребував великих вкладень? Ми підготували список з п’яти ключових правил, які допоможуть створювати ефективний контент для соцсторінок бізнесу без великих бюджетів.

1. Створюйте подієвий контент

Ситуативний маркетинг здатний зробити касу. Якщо бізнес швидко відреагує на подію, вчасно запропонує знижку або запустить вірусний пост на злобу дня, увагу аудиторії та ріст продажів гарантовано.

Щоб ситуативний маркетинг дав потрібний ефект, дотримуйтесь таких простих, але важливих кроків:

  • Оперативно відслідковуйте контент і ловіть гарячу тему на зльоті.
  • Вигадуйте креатив якнайшвидше. Одразу ж віддавайте команді на перевірку і так само швидко допрацьовуйте в разі потреби.
  • Критично оцінюйте ідею. Переконайтеся, що геніальна, на ваш погляд, картинка не стане приводом для репутаційного скандалу. Перш ніж зробити допис в соцмережі, подумайте: а як на нього відреагують представники національних меншин, віряни, феміністки та інші активісти.

Якщо ж яскравої нагоди немає, зосередьтеся на запланованому подієвому контенті – інфоприводах, відомих заздалегідь. Мова йде не тільки про свята – в цей список також слід включити грандіозні заходи, ювілеї відомих людей, довгоочікувані релізи, вибори, дні міста тощо.

2. Робіть ставку на рух

Більше відео! За прогнозами, до 2021 року 82% всього інтернет-трафіку будуть складати відеоформати. Соцмережі розділять цей пиріг. Ефективність відео в соцмережах також б’є рекорди – ми ділимося роликами в 12 разів активніше, ніж текстовими дописами та картинками разом узятими. Завдяки цьому ростуть органічні охоплення – на Facebook у відео воно більш ніж вполовину вище, ніж у статичного контенту.

Дедалі більшої популярності набуває «недбалий» live-контент, зроблений на ходу. 80% користувачів скоріше подивляться стрім з Facebook або Instagram бренду, ніж читатимуть блог. Роботу над складними роликами краще довірити фахівцям, а з простим контентом для соцмереж можна впоратися самотужки. Ви можете зробити: короткі гіфки, фото з анімованими стікерами, анімаційні пости, відеосторіз.

3. Подбайте про унікальний дизайн

Виділяйтеся – будьте не такими, як усі! Якщо не можете запропонувати радикально новий формат або героя свого контенту, використовуйте фірмовий стиль або додайте написи шрифтом бренду. Поступово користувачі звикнуть до вашого візуального почерку та почнуть виділяти вас в морі дописів.

4. Дотримуйтеся єдиної подачі

Відштовхуючись від характеру бренду, визначтеся, як він розмовляє з аудиторією зі сторінок соцмереж – і дотримуйтесь цієї подачі у всьому. Це повинно зчитуватися з усіх зображень і відео бренду, на будь-якому з майданчиків. Якщо порушити цю цілісність, то користувачі можуть заплутатися і перестати вас розуміти.

Знайдіть свою особливу подачу. Ідеально, якщо повторити цей підхід буде або складно, або взагалі неможливо – вигадайте свою оригінальну (та навіть трохи навіжену) концепцію.

5. Дайте користь

Секрет успішного маркетингу – дати користувачеві більше, ніж те, на що він розраховував. Розповідаючи про продукти і розписуючи переваги покупки, дайте людям трохи більше користі, ніж вони очікують. Лайфхаки, карти корисних місць, списки – все це спрощує життя і цінується спільнотою.

Контент в соцмережах повинен:

  • розповідати про продукт/послугу;
  • анонсувати нові продукти/послуги;
  • повідомляти про акції;
  • переконувати в експертності;
  • надихати;
  • розважати;
  • залучати

Це базовий список, який може доповнюватися іншими цілями. Серед іншого там може бути і контент, корисний для аудиторії у відриві від бренду – коли бізнес не просуває свої послуги безпосередньо, а в першу чергу ділиться з людиною чимось хорошим. Нехай принаймні один-два поста в місяць будуть присвячені концентрованій користі.