14.06.2019

5 критеріїв віральності: як зробити контент вірусним

Вірусний контент – це саме той контент, який користувачі активно поширюють в інтернеті. Вірусні пости підвищують показники залученості, приводять нових фоловерів на сторінку і збільшують охоплення. Вірусний контент привертає увагу цільової аудиторії, а також лідерів думок та експертів. На перший погляд може здатися, що все залежить від везіння: або пощастить, або ні. Але насправді, вірусний контент – це технологія, яка на 20% залежить від вдало підібраного формату контенту і на 80% – від його просування.

Ми зібрали 5 найголовныших критеріїв.

1. Контент може виступати в ролі так званої соціальної валюти

Коли ми знаходимо якийсь новий, унікальний і корисний контент, ми ним охоче ділимося. Імовірно тут спрацьовує фактор новаторства і певною мірою вихваляння. Користувачі, які знайшли подібний контент, прагнуть виділитися, показавши, що саме вони першими поділилися унікальним матеріалом. Тому наше завдання – весь час працювати над таким контентом, який дозволить нашим підписникам формувати подібний імідж.

2. Емоції

Тут все доволі просто – контент, який залишає користувача небайдужим, спонукає поділитися ним. Він може викликати будь-які емоції: гнів, радість, шок, сміх, симпатію, співчуття, – але головне, щоб вони були!

3. Соціальні докази

Люди схильні повторювати дії інших людей. Тому, якщо ваш контент починає збирати лайки, репости і коментарі, інші люди також охоче залучаються до цього.

4. Практична цінність

Якщо люди знайшли відповідь на своє питання або змогли вирішити свою проблему за допомогою вашого контенту, вони охоче ним діляться. Візьмемо за приклад цінного контенту пости в стилі How to: ви проводите користувача з точки А в точку Б і, крок за кроком, пояснюєте, як вирішити його проблему.

5. Історії

Ми живемо історіями. Ми запам’ятовуємо історії. Ми ділимося історіями. Так було споконвіку. Сьогодні сторітелінг став способом формування власної спільноти і виділення на фоні конкурентів. Контент, що має історії, отримує набагато більше соціальних дій (переглядів, коментарів, лайків).