Компанія Sprout Social презентувала звіт, в якому, на основі аналізу більше 25 000 взаємодій користувачів, виявлено найсвіжіші дані про кращий час для публікацій в соціальних мережах в 2019 році. Знайомтеся і користуйтеся.

Facebook

Публікації в Facebook користувачі найактивніше переглядають з 11:00 до 13:00 по середах. Відносно висока взаємодія спостерігається також у четвер і п’ятницю. В цілому, найбільш продуктивний час для публікацій в Facebook — з 9:00 до 15:00 по буднях.

Instagram

В Instagram публікації краще розміщувати в середу об 11:00 і в п’ятницю з 10 до 11 ранку. В цілому, можна відмітити, що люди стають активнішими після вранішніх поїздок на роботу. Ну і звичайно, вихідні — не кращі дні для публікацій на цій платформі.

Twitter

У Twitter все інакше: тут також найбільш популярні дні для постингу — середа та п’ятниця, але не о 10:00−11:00, а в 9:00. Загалом, публікувати контент тут варто з понеділка по п’ятницю, з 8:00 до 16:00. Найменша активність спостерігається після 22:00.

LinkedIn

Найкращий час для публікацій в LinkedIn — в середу з 9:00 до 10:00 і в 12:00. В цілому, вдалий час — з вівторка по п’ятницю, з 9 до 11 години, а також в середу і четвер між 12:00 і 16:00.

Загальний висновок: одного-єдиного чарівно-універсально-кращого часу для публікацій в соціальних мережах немає. Все залежить від вашої аудиторії, галузі, продукту. Але якщо у вас немає можливості провести дослідження і визначити ідеальний час для ваших постів, робіть їх по середах і п’ятницях в першій половині дня.