Що робити з цими загадковими словами з решіткою на початку? Чи справді вони працюють? Звідки їх брати? Скільки їх має бути? Хештеги дійсно допомагають поліпшити видимість ваших повідомлень і збільшити кількість шейров. Але можуть і занапастити всі ваші зусилля, якщо перестаратися. Відповіді на найпоширеніші питання та поради з використання хештегів — далі.

Де знайти потрібний хештег?

Для цього існує низка сервісів. Наприклад, найпопулярніші хештеги для Твіттера варто шукати на сервісах WhatTheTrend і Twitonomy.com. На сайті Ritetag.com можна знайти теги за ключовими словами, а Hashtagify.me шукає хештеги і видає топові. Головне не намагатися вигадувати чудернацькі слова, “щоб було”. Використовуйте ті хештеги, за якими шукають і зможуть вас знайти.

Яка кількість хeштегів є оптимальною?

У Twitter 1-2 хештеги на пост збільшують залучення для вашого контенту в середньому на 21%. А от коли ви використовуєте 3 і більше, цей показник зменшується в середньому до 17%.

В Instagram фото з десятками хештегів, можливо, і збере чималу кількість лайків. Проте, виглядатиме швидше як спам. Довіра до такого контенту повільно, але вірно знижуватиметься.

Хештеги в Pinterest взагалі не обов’язкові, оскільки там є ключові слова. Але якщо ви раптом вирішили їх використати, краще менше, ніж більше. Зауважте, якщо ви переборщите з хештегами, система понизить цінність вашого піна.

Згідно з дослідженням SproutSocial, хештеги в YouTube більше вживають в коментарях, ніж назві. Якщо ви хочете категоризувати свій публікації, треба вказати ключові слова, які ґрунтуються на вашому контенті.

Правила хештег-этикету

  • Зважайте на специфіку соцмережі. У Інстаграмі вони радше “описують” картинку, а в Твіттері відносяться до теми спілкування.
  • Запускаєте масову акцію? Хештеги можуть допомогти в просуванні. Але хештег для такої мети має бути один!
  • Будьте лаконічними і прагніть, щоб вас запам’ятали. Чим довший хештег, тим менше вірогідності, що він відкладеться в чиїйсь пам’яті та кого зможуть написати без помилок.
  • Кожне слово у хештегу пишіть з великої букви. Так його легше буде прочитати. Просто порівняйте: #коливипишитевсісловаразом і #КолиВиРозділяєтеСлова.
  • Не спамте❗️ Нікому не сподобається бачити популярні хештеги поза контекстом, прив’язаними до посту тільки тому, що вони популярні. Можливо, деякий час вони працюватимуть. Але згодом такий метод приведе до зворотного ефекту.