8 кроків до вдосконалення вашого посту

Ви написали відмінний пост. Що далі? Перш ніж його публікувати, переконайтеся, що застосували до нього наступні поради.

Скоротіть текст. Чим більше містким він буде, тим більше людей його прочитають. Зазвичай користувачі Інтернету читають лише тексти обсягом до 1000 знаків. Тому пройдіться по своєму творові “зі скальпелем” і відріжте від нього все зайве.

Розбийте текст на абзаци. Структуровані тексти сприймаються краще. Один з найважливіших принципів – невеликі (до 250 знаків ) абзаци замість простирадл тексту.

Проставте невидимі пропуски. Щоб абзаци візуально були відокремлені один від одного, треба видалити пропуски у кінці абзаців, а також вставити між ними спеціальний невидимий пропуск. Що це за пропуск і де його взяти? Ось він: “⠀”. Копіюйте і вставляйте.

Додайте списки. Для того, щоб їх структурувати, використовуйте емодзі. Вони цілком доречні на таких майданчиках, як Instagram і Facebook. Краще застосовувати не смайли, а всілякі стрілки, чекбокси тощо. Розставте їх за текстом – це дуже добре структурує.

Визначте мету поста. У кожного поста має бути цільова дія (ЦД) – що повинен зробити користувач після прочитання: зробити заявку, дзвінок, підписатися, додати до закладок, залишити смайл і так далі. Дайте відповідь на два питання: яка ЦД у вашого поста і як пост стимулює до цієї дії. Якщо ЦД – покупка, це не означає, що в ньому обов’язково має бути заклик “йди і купи”. Але він має містити аргументи для покупки, наприклад, УТП (унікальну торгову пропозицію) або огляд продукту.

Додайте геолокацію. Якщо ви додаєте місце, і це місце є популярним, охоплення посту має зрости. Сумніваєтеся? Просто подивіться статистику постів з популярними геолокаціями.

Поставте хештеги. Так, безумовно, хештеги дають додаткове охоплення, в першу чергу в Інстаграмі. Не ставте їх багато – в самому пості краще не більше 10-ти.

Не забудьте про Call to Action. Сміливо додавайте заклик до дії до кожного посту. Здається наївним, але користувачі більш схильні поставити лайк або залишити коментар, коли ви їх до цього закликаєте.