Facebook тестує нові функції для блогерів і публічних осіб

Серед нововведень – спільні «історії», в яких можуть брати участь кілька знаменитостей, нові способи залучення аудиторії у взаємодію і більше можливостей для монетизації.

Спільні історії

Нова функція Collaborative Stories орієнтована на знаменитостей і публічних особистостей. Тепер вони зможуть створювати історії спільними зусиллями, додаючи фотографії та відео в одну добірку.

На даний момент ця функція доступна обмеженому числу знаменитостей, але в найближчі місяці Facebook планує розширити її запуск.

Нові способи залучення аудиторії

Ще одним нововведенням став запуск Fan Reply Stickers – нової функції, орієнтованої на власників сторінок. Ця функція дозволяє додавати в «історії» CTA-кнопки, що закликають підписчиків ділитися фото і відео. Отримані знімки і ролики адміністратори потім можуть додати в свою «історію».

Перед запуском Fan Reply Stickers протестували сторінки AC/DC, Afropunk і NBA.

Facebook також запустив функцію Facebook Stars для творців відеоконтенту. Раніше вона була доступна тільки для геймерів.

Завдяки цій функції під час прямої трансляції підписчики можуть відправляти автору так звані Facebook Stars, а блогери потім можуть винагороджувати тих користувачів, які відправили найбільше таких «зірок».

Нові можливості монетизації

Facebook заявив, що працює над новими способами монетизації контенту, включаючи можливість позначати товари на фото і відео в «історіях».

Ще одним нововведенням стане опція покупки товару в записах публічних особистостей. Щоб отримати детальнішу інформацію про товар і купити його прямо в додатку, користувачеві треба буде натиснути на предмет на фото, що викликав його зацікавленість. Але при цьому даний товар повинен бути позначений автором записи.

Раніше на минулому тижні Facebook також почав тестувати in-app покупки з динамічної реклами в стрічці.

Більше блогерів в новинній стрічці

Facebook також тестує нову функцію, завдяки якій в новинній стрічці користувачів буде більше блогерів. Включення цих осіб базуватиметься на активності користувача. Зокрема, воно залежатиме від того, на яких публічних особистостей він вже підписаний, і з яким контентом вже взаємодіяв.

Тестування даної функції проводиться в обмеженому масштабі.

На думку експертів, Facebook активно працює над створенням дружньої середи для блогерів, щоб посилити свої позиції в конкуренції з YouTube.

Спільні «історії» та нові інструменти для залучення користувачів у взаємодію допоможуть авторам контенту і публічним особам збільшити свою аудиторію, а також скористатися всіма можливостями монетизації в Facebook.

Читайте також про нововведення в Instagram, які не можна пропустити.